تاثیر قیمت روز آهن بر آهن آلات

طراحي دكوراسيون داخلي

تاثیر قیمت روز آهن بر آهن آلات

۴ بازديد
فلز در مقایسه با فنر 1075 در مقابل 1095 و تاثیرش بر قیمت روز آهن
فولاد فنری سکوریت شده
در پایان روز، می خواهید مطالبی را تهیه کنید که مطابق با هدف پروژه شما یعنی قیمت روز آهن باشد. گاهی اوقات تمرکز بر عملکرد و استقامت است. در کاربردهای دیگر، ظاهر محصول نهایی ممکن است مهمتر از عملکرد باشد.

نیازهای شما هر چه باشد، بدانید که  به مشخصات پروژه شما گوش می دهد و به شما کمک می کند تا مواد مناسب برای برنامه خود را تامین کنید.

به فولاد فنری خنثی شده نیاز دارید و میخواهید از قیمت آهن مطلع شوید؟
یک نقل قول سریع دریافت کنید

قیمت آهن و فولاد فنری تمپرد 1075 در مقابل 1095
در زیر، من تفاوت های اساسی بین دو نوع فولاد فنری 1075 و 1095 را بیان کرده ام.

اینفوگرافیک 1075 در مقابل 1095
خواص فیزیکی و شیمیایی
در حالی که مواد در محتوای منگنز نیز متفاوت هستند، محتوای کربن متمایز کننده اصلی است. فولاد فنر آبی رنگ که به عنوان فولاد پرکربن شناخته می شود، سخت تر است، خم شدن کمتری دارد و درجه فنر پشتی بالاتری دارد. محصولات نهایی ایجاد شده با این ماده دارای حفظ لبه بهتری هستند که با سایر خواص مواد مرتبط است.

از طرف دیگر، فولاد بدون مقیاس آبی دارای محتوای کربن متوسطی است که در نتیجه مواد نرم‌تر و خمیده‌تر با فنر کمتر (در مقایسه با 1095) ایجاد می‌شود. از آنجایی که ماشین کاری بیشتری دارد، تیز کردن و ساخت آن آسان تر است.



برنامه های کاربردی رایج
از هر دو فلز برای ایجاد بسیاری از محصولات مشابه استفاده می شود. تصمیم گیری در مورد اینکه کدام نوع به فرآیند تولید شما و خواص منحصر به فردی که می خواهید محصول نهایی داشته باشد بستگی دارد. هر دو فولاد فنری 1075 و 1095 برای ساختن موارد زیر استفاده می شوند:

فنرهای کویل خودرو
گیره های فنری
آنتن ها
S-Tines
انتخاب قفل
عقربه های ساعت
اگر مطمئن نیستید که فولاد بدون مقیاس آبی (1075) یا فولاد فنر آبی رنگ (1095) برای پروژه شما مناسب است، ما می توانیم به شما کمک کنیم تا مشخص کنید که کدام فلز برای کاربرد شما مناسب تر است. و از آنجا، تیم اعتماد ما مواد مورد نیاز شما را در سنج مناسب فراهم می کند.
http://steelland.loxblog.com/post/4
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.