آرشیو اسفند ماه 1400

طراحي دكوراسيون داخلي

دکوراسیون متفاوت

۹ بازديد
اسکاندیناوی
طراحی اسکاندیناویایی که برگرفته از همنام خود است، ریشه بسیار نوردیک دارد. شباهت هایی به مدرن ارگانیک دارد اما در رویکردش کمی ساده تر و مینیمال تر است. وقتی از رنگ‌ها استفاده می‌شود، پالت رنگی بسیار ملایمی از پاستل است که با چوب‌های با رنگ روشن و مقدار زیادی رنگ سفید، کرم و برنزه متعادل برای مبلمان میز تلویزیون جدید ، میز جلو مبلی شده است. جذاب، ساده و تمیز است و در عین حال از نظر ظاهری بسیار گرم و آرام است.

پالت رنگ

پالت رنگ معمولا از سه یا چهار رنگ تشکیل شده است که اتاق را دنج و جذاب می کند. رنگ ها می توانند هم روشن و هم کم صدا باشند. سبک مدرن انگلیسی در طراحی داخلی با انواع الگوهای رمانتیک و چاپ گل متمایز می شود. همچنین بریتانیایی ها طرفدار رنگ قرمز خاموش هستند. می توان آن را روی فرش ها و قالیچه ها در یک قفس بزرگ یافت. کابینت های سفید بسیار محبوب هستند.

این سبک به وفور پارچه های مختلف در نظر دارد. مبل های نرم با روکش های مخملی یا چرم، کوسن های پارچه ای راه راه و پرده های توری پنجره کاملا هماهنگ به نظر می رسند. چینتز با طرح گلدار یا چاپ شده خال خالی و گلدار محبوب ترین مواد هستند. جالب است که همه آنها را می توان در یک اتاق ترکیب کرد و معمولاً چاپ های بزرگ را با نمونه های کوچک ترکیب می کنند.
مبلمان

سبک کلاسیک انگلیسی در طراحی داخلی با مبلمان ویکتوریایی نشان داده شده است. ماده غالب چوب با رنگ روشن یا تیره است. می توان آن را رنگ کرد، صفحه نمایش داد و ظاهر آنتیک داشته باشد. میزها، کمدها و قفسه های کتاب معمولاً از بلوط، چوب قرمز یا کاج ساخته می شوند. لهجه ها مانند دستگیره های روی کشوها را می توان از برنج ساخت. مبل ها و صندلی ها، به عنوان یک قاعده، از فرود پایین هستند و با یک ملیله نرم پوشیده شده اند. کوسن های دنج ظاهر سخت صندلی ها و صندلی های چوبی را نرم می کند.

دکور

سبک  انگلیسی در طراحی داخلی با چوب لباسی های عظیم، قفسه های کتاب داخلی و کابینت های چینی، که در سراسر خانه قرار دارد، نشان داده شده است. آنها اشیاء و آثار زیبا را به نمایش می گذارند. به عنوان مثال، مجموعه های چای، سبدهای حصیری یا عکس در قاب های طلاکاری شده مجلل.

نورپردازی

فضای داخلی به سبک انگلیسی به جای وجود یک منبع اصلی نور به شکل یک لامپ در سقف، دارای نورپردازی ملایم و پراکنده است. بنابراین، شما باید به نفع لامپ های دیواری، چراغ های رومیزی و لامپ های زمینی انتخاب کنید که نور گرم ملایمی می دهند. می توانید فضای داخلی را با شمع هایی در شمعدان های زیبا با روکش طلا تکمیل کنید.

سبک های دکوراسیونی

۸ بازديد
GLAM
این سبک با منسوجات لوکس مانند چرم، جیر و مخمل و رنگ های جواهری پر شده است. این بسیار پیشرفته و صیقلی است و از بهترین پرداخت ها استفاده می کند. در این استایل، مینیمال و در عین حال تاثیرگذار زیادی خواهید دید که ظاهری شیک و برجسته به آن می بخشد، بدون اینکه نیازی به اضافه کردن جزئیات و پرکردن بیش از حدی باشد که ممکن است در سبک «هالیوود Regency» پیدا کنید.


صنعتی
همانطور که از نام آن مشخص است - ریشه های این سبک بیشتر به شکل کارخانه ای و ماشینی است. این می تواند کمی مردانه تر از سبک های دیگر باشد زیرا از فلز، چوب روستایی و چرم زیادی استفاده می کند. با این حال، لطافت از طریق پالت رنگی خنثی و استفاده از اشیاء پیدا شده است که فوراً می تواند روح و شخصیتی به اتاق بدهد.

ساحلی
این نام ذاتاً به شما این حس را می دهد که سبک دارای چه چیزی است. همه چیز مربوط به فضای ساحلی معمولی است که در بسیاری از خانه های ساحل شرقی خواهید یافت. این سبک همه چیز در مورد آوردن عناصر طبیعی ساحل به داخل خانه شما است. تعداد زیادی چوب سفید شسته، رنگ آبی و مقدار زیادی رنگ سفید وجود دارد که به تابش آفتاب ساحلی در اطراف اتاق کمک می کند.


مدرن میانه قرن
با نشانه هایی که به شدت از دهه های 50 و 60 به دست می آید، این سبک به یکی از رایج ترین و مرتبط ترین سبک ها برای بسیاری از مردم تبدیل شده است. قطعات طراحی شده در این دوره امتحان خود را پس داده اند و هنوز هم تازه، مدرن و مرتبط هستند. خطوط روی بسیاری از قطعات اواسط قرن ساده، تمیز و مینیمال هستند و از چوب های گرم با جزئیات و طراحی هدفمند ساخته شده اند.


مینیمالیست
سبکی که نشانه های مشابه مدرن - مینیمالیستی دارد، دارای خطوط بسیار تمیز و اشکال ساده است، با این حال این سبک با مانترا "کمتر، بیشتر" زندگی می کند. برای اتاق‌هایی که در این سبک قرار می‌گیرند و همه چیز در این اتاق‌ها باید هدفی داشته باشد، از یک ویژگی بسیار بسیار ظریف استفاده می‌کند. شما اشیا یا لایه های اضافی زیادی پیدا نخواهید کرد.

سبک دکوراسیون

۸ بازديد
شما چه سبک طراحی داخلی هستید؟ این یکی از آن سوالاتی است که ما  امروز ما از شما می پرسیم!

سنتی
سنتی یکی از قدیمی ترین و رایج ترین سبک های طراحی است، بنابراین بیایید با آن شروع کنیم. سبک سنتی ریشه در میراث و اشکال و فرم های سنتی دارد. اغلب قطعاتی را خواهید یافت که از صدها سال پیش که برای اولین بار ساخته شده اند، اصلاً تغییر نکرده اند. همه چیز در مورد لایه بندی آگاهانه، رسمی بودن، و ترکیب قطعات با ساختار و تقارن است.

بوهمی
سبک بوهمی (آکا به عنوان بوهو برای بیشتر)، در 5 سال گذشته بسیار محبوب شده است، اگرچه ریشه های آن بسیار بیشتر از آن است. سبک بوهو همه چیز در مورد کنار هم قرار دادن عناصر طبیعی و ارگانیک به یک ظاهر بسیار لایه ای و جمع است. شما می توانید بسیاری از پارچه های چوبی، چوب دستی، بامبو و منسوجات را در این سبک با رنگ های روشن و اشباع شده پیدا کنید. عجیب و غریب است، بازیگوش است و بسیار لایه لایه است.

ارگانیک مدرن
خنثی است، دعوت کننده است و معمولی است. این سبک از نظر زیبایی شناسی و پالت رنگی تمیز به مدرن مربوط می شود، اما این سبک به جای معرفی رنگ اضافی، به لایه بندی منسوجات و بافت های خنثی برای ایجاد علاقه می پردازد. در این سبک، بسیاری از چوب‌های با رنگ روشن و منسوجات آرام با نورپردازی نمادین در رنگ‌های مشکی، برنجی و کروم ترکیب شده‌اند.

التقاطی
برای همه مقاصد، این را می توان پسر عموی کمی تصفیه شده بوهو نامید. تا آنجا که طبیعت گردآوری شده، ترکیب رنگ ها و زیبایی شناسی انتخاب شده شباهت های زیادی دارد. با این حال، قطعات کمتر ارگانیک و سبک تر هستند. اتاق‌های متنوع را می‌توان با قطعات نمادین تقریباً از هر سبکی پر کرد، و وقتی درست انجام شود، همه با هم کار می‌کنند.


نوین
در نقطه مقابل طیف Boho یا Eclectic، مدرن قرار دارد. بسیاری از مردم احساس می‌کنند که مدرن می‌تواند سرد، خشک و استریل باشد. اما - در واقعیت، سبک مدرن بسیار ریشه در اشکال و فرم های مربع دارد. شما چیزی در این سبک با تزیینات اضافی پیدا نخواهید کرد، و به طور معمول این سبک دارای پالت رنگی خنثی تری با گاه به گاه رنگ های پررنگ است.


خانه کشاورزی مدرن
این سبک در 5 سال گذشته بسیار رایج شده است - به لطف نمایش محبوب HGTV Fixer Upper. این سبک از بسیاری از اشیاء یافت شده و نجات یافته استفاده می کند، اما به روشی مدرن تر و دقیق تر کنار هم قرار گرفته اند. به جای اینکه بیش از حد روستایی و مزرعه‌دار باشد، بیشتر از دومی الهام گرفته شده است. در این سبک از رنگ های چهارخانه، بلوز، سبز و مقدار زیادی رنگ سفید و مشکی استفاده می شود. بسیار جذاب و راحت است و بدون رسمی بودن کمی رنگ سنتی در خود دارد. روستایی و در عین حال شیک فکر کنید.