سبک های دکوراسیونی

طراحي دكوراسيون داخلي

سبک های دکوراسیونی

۸ بازديد
GLAM
این سبک با منسوجات لوکس مانند چرم، جیر و مخمل و رنگ های جواهری پر شده است. این بسیار پیشرفته و صیقلی است و از بهترین پرداخت ها استفاده می کند. در این استایل، مینیمال و در عین حال تاثیرگذار زیادی خواهید دید که ظاهری شیک و برجسته به آن می بخشد، بدون اینکه نیازی به اضافه کردن جزئیات و پرکردن بیش از حدی باشد که ممکن است در سبک «هالیوود Regency» پیدا کنید.


صنعتی
همانطور که از نام آن مشخص است - ریشه های این سبک بیشتر به شکل کارخانه ای و ماشینی است. این می تواند کمی مردانه تر از سبک های دیگر باشد زیرا از فلز، چوب روستایی و چرم زیادی استفاده می کند. با این حال، لطافت از طریق پالت رنگی خنثی و استفاده از اشیاء پیدا شده است که فوراً می تواند روح و شخصیتی به اتاق بدهد.

ساحلی
این نام ذاتاً به شما این حس را می دهد که سبک دارای چه چیزی است. همه چیز مربوط به فضای ساحلی معمولی است که در بسیاری از خانه های ساحل شرقی خواهید یافت. این سبک همه چیز در مورد آوردن عناصر طبیعی ساحل به داخل خانه شما است. تعداد زیادی چوب سفید شسته، رنگ آبی و مقدار زیادی رنگ سفید وجود دارد که به تابش آفتاب ساحلی در اطراف اتاق کمک می کند.


مدرن میانه قرن
با نشانه هایی که به شدت از دهه های 50 و 60 به دست می آید، این سبک به یکی از رایج ترین و مرتبط ترین سبک ها برای بسیاری از مردم تبدیل شده است. قطعات طراحی شده در این دوره امتحان خود را پس داده اند و هنوز هم تازه، مدرن و مرتبط هستند. خطوط روی بسیاری از قطعات اواسط قرن ساده، تمیز و مینیمال هستند و از چوب های گرم با جزئیات و طراحی هدفمند ساخته شده اند.


مینیمالیست
سبکی که نشانه های مشابه مدرن - مینیمالیستی دارد، دارای خطوط بسیار تمیز و اشکال ساده است، با این حال این سبک با مانترا "کمتر، بیشتر" زندگی می کند. برای اتاق‌هایی که در این سبک قرار می‌گیرند و همه چیز در این اتاق‌ها باید هدفی داشته باشد، از یک ویژگی بسیار بسیار ظریف استفاده می‌کند. شما اشیا یا لایه های اضافی زیادی پیدا نخواهید کرد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.