کاربرد لوله آهنی

طراحي دكوراسيون داخلي

کاربرد لوله آهنی

۶ بازديد
اتصالات امروزه برای اتصال لوله های فلزی و پلاستیکی مورد نیاز است. اتصالات و طرح مناسب رزوه را برای قیمت لوله آهنی خود انتخاب کنید. اگر اندازه اشتباه را انتخاب کنید می تواند باعث نشتی شود. اتصال رزوه ای مادگی، مانند سه راهی، زانویی، یا کوپلر، مکان ایده آلی برای انتقال به لوله های جدید است.




از Thread Tape استفاده کنید
نصب شیر آب در حمام. سیم پیچی نوار دود روی آستین لوله برای آب بندی



هنگام کار با لوله های گالوانیزه، از نوار رزوه لوله به عنوان یک اقدام پیشگیری از نشتی استفاده کنید. در حین انتقال از پلاستیک به فلز، نوار را روی نخ ها بپیچید تا اتصال را ببندید و مونتاژ را ساده کنید.



برای دیدن این نوار تفلون در آمازون اینجا را کلیک کنید.

درزگیر را اعمال کنید
قبل از قرار دادن لوله در اتصالات مناسب خود، معمولاً ایده خوبی است که یک سیلر مبتنی بر سیلیکون روی لوله قرار دهید زیرا سطوح لوله های گالوانیزه قدیمی ممکن است دارای عیوب خوردگی باشند.

برای سفت کردن کانکتورها و ایجاد یک مهر و موم قابل اعتماد، رزوه های پوشش داده شده را در کنار یکدیگر قرار دهید. ترکیب قطعات اتصالات سیستم آبیاری PVC-فلز ساده تر است.



برای دیدن این سیلانت لوله در آمازون اینجا را کلیک کنید.



لوله ها را به کوپلینگ وصل کنید
رزوه مادگی لوله فلزی و نخ نری لوله پلاستیکی را به کوپلینگ وصل کنید. تناسب زن با انقباض اتصالات مردانه گسترش می یابد. این باعث ایجاد یک اتصال محکم و محکم می شود که نشتی ندارد.

از سفت کردن بیش از حد کانکتورها خودداری کنید، زیرا ممکن است باعث آسیب و شاید شکستگی آنها شود. آچار لوله بهترین ابزاری است که هنگام سفت کردن کانکتور استفاده می شود.



برای دیدن این آچار لوله در آمازون اینجا را کلیک کنید.

چه زمانی باید لوله های خود را تعویض کنید؟
اگر آب شیر شما از قبل تغییر رنگ داده یا بوی بدی می دهد، ممکن است نیاز به تعویض لوله داشته باشید. این وضعیت نشان دهنده خوردگی در لوله های شما است. زنگ و ذخایر معدنی در نتیجه خراب شدن خطوط لوله قدیمی ایجاد می شوند.

فلزات 40 تا 70 سال قبل از خراب شدن دارند، در حالی که PVC 50 تا 70 سال دارد. پی وی سی در برابر زنگ زدگی و خوردگی مقاوم است، بنابراین اگر آسیبی غیرقابل پیش بینی به آن وارد نشود، می تواند برای مدت طولانی دوام بیاورد.

همچنین، اگر خطوط لوله خانه شما از قبل قدیمی باشد، مستعد نشت، کپک و کپک است.

آیا SharkBite روی PVC کار می کند؟
اتصالات لوله کشی فشار به اتصال، اتصالات SharkBite نامیده می شوند. استفاده از اتصالات SharkBite در حین تعمیر، جابجایی بین انواع لوله را ساده می کند. اتصالات SharkBite قابل اعتماد، صرفه جویی در زمان و نصب ساده هستند.

SharkBite با دوام و سازگار با PVC است. همچنین برای نصب پشت دیوار و روی زمین تایید شده اند. خبر خوب این است که به چسب، گیره، لحیم کاری یا اتصالات نیازی نخواهید داشت.

اتصالات SharkBite به سادگی با فشار دادن دندان ها بر روی لوله ها برای ایجاد یک واشر لاستیکی که اتصال را آب بندی می کند، عمل می کند. با این حال، آنها گران تر از اتصالات استاندارد هستند. هنگامی که با لوله SharkBite استفاده می شود، اتصالات تحت ضمانت 25 ساله SharkBite هستند.



برای دیدن این آداپتور SharkBite در آمازون اینجا را کلیک کنید.

در آستانه نزدیک شدن
لوله فولادی گالوانیزه با کیفیت بالا یا لوله های ضد زنگ آلومینیوم و کروم در پشته منتظر ارسال در انبار



انتخاب مواد برای به کارگیری یکی از اولین گام ها در مسیریابی پروژه های لوله کشی است. دانستن اینکه از کدام یک برای سیستم های لوله کشی خاص استفاده کنید برای یک کار موفق ضروری است.

تعمیر و نگهداری جزئی مورد نیاز است تا لوله‌های مقاوم‌تر در وضعیت کار خوب قرار گیرند. به خاطر داشته باشید که لوله کشی شما باید توسط یک لوله کش ماهر سرویس شود. قبل از رفتن، ممکن است بخواهید از این پست های هیجان انگیز دیگر ما در مورد لوله ها دیدن کنید
https://kaghazsaz.parsianblog.com/Post/8/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA+%D9%84%D9%88%D9%84%D9%87+%D8%A2%D9%87%D9%86%DB%8C
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.