تاثیر قیمت لوله بر کیفیت آن

طراحي دكوراسيون داخلي

تاثیر قیمت لوله بر کیفیت آن

۷ بازديد
لوله های پی وی سی
قیمت لوله پی وی سی یک گزینه جامد و مقرون به صرفه برای بسیاری از تعمیرات لوله کشی است که به عنوان لوله پلی وینیل کلراید نیز شناخته می شود. لوله های پی وی سی سفت و سخت هستند و معمولاً در سایه های سفید، کرم یا خاکستری هستند. آنها برای زهکشی خارجی، لوله کشی هوا و لوله های تخلیه مفید هستند. پی وی سی اجازه می دهد تا حرکت آب بدون دردسر بیشتر شود، که می تواند احتمال انسدادهای مکرر را کاهش دهد.

به دلیل ظرفیت تحمل فشار آب بالا، PVC اغلب برای خط اصلی تامین ورودی خانه شما استفاده می شود. لوله های پی وی سی مورد استفاده در سیستم های لوله کشی در فضای باز به راحتی قابل کار و یافتن هستند. نصب آن ساده است و چندین گزینه اتصال از جمله گیره ها، کوپلینگ های مکانیکی و جوش حلال را ارائه می دهد.

لوله های پی وی سی روی یک پشته. پس زمینه بافت خاکستری زیبا برای سایت ساخت و ساز



در برابر مواد شیمیایی که برای رفع گرفتگی و تمیز کردن زهکشی استفاده می شود، انعطاف پذیر و مقاوم است. خطوط PVC در فضای باز را می توان دفن کرد. با این حال، شما باید به این موضوع توجه داشته باشید تا از فروپاشی جلوگیری کنید.



برای دیدن این لوله پی وی سی 1/2 اینچی در آمازون اینجا را کلیک کنید.

قبل از شروع اتصال PVC، عینک ایمنی و دستکش را بیرون بیاورید. برای برش لوله پی وی سی خود از لوله برش استفاده کنید. سپس سطح برش خورده را سنباده بزنید تا سطح صافی به دست آید.



برای دیدن این برش لوله پی وی سی Airaj Ratchet در آمازون اینجا را کلیک کنید.

قبل از استفاده از چسب، تمام قطعات لوله پی وی سی را مرتب کنید تا مطمئن شوید که به خوبی با هم قرار می گیرند. برای جلوگیری از چسبیدن به اتصالات معیوب به طول لازم برش دهید و در صورت لزوم اتصالات را علامت گذاری و شماره گذاری کنید.

به دلیل تخریب حرارتی بالقوه پلاستیک، لوله‌های PVC نمی‌توانند برای خطوط آب گرم یا آب آشامیدنی استفاده شوند زیرا نمی‌توانند دمای بالا را تحمل کنند. گرما می تواند باعث خم شدن و ذوب شدن مواد مانند سایر پلاستیک ها شود. همچنین لوله های پی وی سی در اندازه های کوچک هستند که گاهی اوقات ممکن است مشکل ساز شوند.
http://jabekade.asblog.ir/post/4
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.