طراحي سايت

طراحي دكوراسيون داخلي

قیمت محصولات فلزی با توجه به قیمت آهن

۵ بازديد
هر روز، تقریباً در هر جنبه ای از زندگی، از محصولاتی استفاده می کنیم که توسط صنعت معدن آهن  ایجاد شده است تمامی محصولات و آهن آلات تولید شده  دارای تنوع بالایی هستند و قیمت آنها به قیمت آهن بستگی دارد.

تاریخچه معدن آهن
برای اولین بار در محدوده آهن شمال شرقی مینه سوتا در سال 1884 استخراج شد.

آمریکا (و جهان) از آهن ساخته شده است
سنگ آهن از وسایل نقلیه و لوازم خانگی گرفته تا ساخت ساختمان های تجاری و منازل مسکونی، صنایع حمل و نقل و کشاورزی گرفته تا دفاع ملی، تولید برق و تجهیزات مورد نیاز برای تولید این موارد و سایر اقلام ضروری است.

وانتا کودا، رئیس اداره بندر دولوث، می‌گوید: «آمریکایی‌ها در بهترین حالت ما وقتی چیزهایی درست می‌کنند، هستند. "و ما نمی توانیم بدون سنگ آهن چیزهایی بسازیم."

در اینجا 10 چیزی که هر روز استفاده می کنید و بدون آهن و فولاد نمی توانستند وجود داشته باشند آورده شده است:
وسایل نقلیه وسایل نقلیه - اتومبیل، کامیون، SUV، نیمه، RVs، اتوبوس، قطار. لوازم خانگی - یخچال، ماشین لباسشویی، خشک کن لباس، اجاق گاز، ماشین ظرفشویی. ظروف ظروف - چنگال، قاشق، چاقو و غیره. تجهیزات پزشکی غیر قابل ساخت و سازه های پزشکی - جراحی. – تجاری و مسکونی.کشاورزی کشاورزی – تجهیزات کشاورزی: ​​تراکتور، گاوآهن، کمباین، تجهیزات شیردوشی.حمل و نقل حمل و نقل – حمل و نقل، جاده ها، اتوبوس ها، قطارها و نیمه (و آنچه که آنها حمل می کنند – مانند غذای شما). power_generation تولید برق – ژنراتور، سیم، انتقال خطوط، تجهیزات توزیع. زیرساخت زیرساخت - جاده ها، پل ها، تونل ها، آبرسانی، فاضلاب، شبکه های برق، و مخابرات. ملی_دفاع ملی - تسلیحات، وسایل نقلیه نظامی، و کشتی ها.
1 یا 10
حقایق اضافی در مورد نقش فولاد و قیمت آهن در زندگی روزمره شما:

هر انسان متولد شده در طول زندگی خود به 27416 پوند آهن نیاز دارد.
سالانه یک و نیم تا دو میلیون تن فولاد به بازار لوازم، ظروف و کارد و چنگال  ارسال می شود.
موتورهای الکتریکی از آهن ساخته شده اند - خانه ها، لوازم خانگی و صنعت ما را تامین می کند.
لولاهای فولادی در یخچال می توانند بیش از 140 پوند وزن در را بدون افتادگی تحمل کنند.
به طور متوسط ​​75 درصد وزن یک لوازم خانگی معمولی از فولاد است.
معادن آهن مینه سوتا 80 درصد از فولاد "اولین بار" در ایالات متحده را تشکیل می دهد. (اولین باری که آهن به فولاد تبدیل می شود - هنوز بازیافت نشده است). فولاد ریختن اول باید در شرایط خاصی استفاده شود که بازیافت هنوز به دلیل خواص فیزیکی آن کار نمی کند (قابلیت شکل پذیری بیشتری دارد).
با این حال، بیش از 90 درصد آهن و فولاد بازیافت می شود - بیش از هر ماده بازیافتی دیگری.
https://telegra.ph/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%A2%D9%87%D9%86-%D9%88-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%A2%D9%86-01-03

آهن آلات کاربردی

۴ بازديد
آهن اولین عنصر در ستون هشتم جدول تناوبی است. به عنوان یک فلز واسطه طبقه بندی می شود. اتم های آهن دارای 26 الکترون و 26 پروتون با 30 نوترون در فراوان ترین ایزوتوپ هستند. این عنصر ششمین عنصر فراوان در جهان است و همچنین کاربرد فراوانی در ساخت انواع آهن آلات دارد.

خصوصیات و خواص

آهن در شکل خالص آن فلزی نسبتاً نرم و مایل به خاکستری است. بسیار واکنش پذیر است و به راحتی خورده یا زنگ می زند. چکش خوار است و رسانای مناسب الکتریسیته و گرما است.

آهن به طور طبیعی مغناطیسی ترین عنصر در بین عناصر است. سایر عناصر مغناطیسی طبیعی عبارتند از کبالت و نیکل.

وقتی آهن با عناصر دیگری مانند کربن آلیاژ می شود، به طور قابل توجهی سخت تر می شود.

گزارش آگهی


آهن را می توان به چهار شکل آلوتروپیک یافت. پایدارترین شکل آهن در دمای معمولی، آهن آلفا است که معمولاً به نام فریت شناخته می شود.

آهن در کجای زمین یافت می شود؟

آهن فراوان ترین عنصر در زمین است. هسته زمین بیشتر از آلیاژ آهن و نیکل تشکیل شده است. آهن همچنین حدود 5 درصد از پوسته زمین را تشکیل می دهد که چهارمین عنصر فراوان است.

از آنجایی که آهن در تماس با هوا اکسید می شود، بیشتر آهنی که در سطح زمین یافت می شود در مواد معدنی اکسید آهن مانند هماتیت و مگنتیت است.

آهن همچنین در شهاب سنگ ها یافت می شود که گاهی اوقات می توانند حاوی درصد زیادی آهن باشند.

امروزه از آهن چگونه استفاده می شود؟

گزارش آگهی

آهن بیش از هر فلز دیگری برای تولید آلیاژهای فلزی استفاده می شود. مهمترین آلیاژهای آهن عبارتند از چدن، چدن خام، فرفورژه و فولاد. آلیاژهای مختلفی از فولاد وجود دارد، اما همه آنها حاوی آهن به عنوان فلز اصلی هستند. کربن یکی از عناصر آلیاژی اصلی است که برای ساخت فولاد با آهن مخلوط شده است. سایر عناصر رایج در فولاد عبارتند از منگنز، فسفر، گوگرد و سیلیکون.

فولاد از آهن هم ارزان و هم بسیار قوی است. در تولید انواع اقلام از جمله اتومبیل، کشتی، ساختمان و ابزار استفاده می شود. فولاد ضد زنگ در لوازم خانگی، ظروف پخت و پز، ابزار جراحی و تجهیزات صنعتی استفاده می شود.

آهن همچنین نقش مهمی در زیست شناسی دارد. در گیاهان برای فتوسنتز مهم است. در بدن انسان آهن جزء اصلی خون است که اکسیژن را از ریه ها در سراسر بدن حمل می کند.

چگونه کشف شد؟

آهن از زمان های قدیم مورد استفاده مردم بوده است. آهن ذوب شده برای اولین بار در بین النهرین و مصر باستان استفاده شد. در عصر آهن که در حدود ۱۲۰۰ سال قبل از میلاد شروع شد، آهن جایگزین برنز شد.
http://sazeha.parsiblog.com/Posts/11/

تاثیر قیمت روز آهن بر آهن آلات

۴ بازديد
فلز در مقایسه با فنر 1075 در مقابل 1095 و تاثیرش بر قیمت روز آهن
فولاد فنری سکوریت شده
در پایان روز، می خواهید مطالبی را تهیه کنید که مطابق با هدف پروژه شما یعنی قیمت روز آهن باشد. گاهی اوقات تمرکز بر عملکرد و استقامت است. در کاربردهای دیگر، ظاهر محصول نهایی ممکن است مهمتر از عملکرد باشد.

نیازهای شما هر چه باشد، بدانید که  به مشخصات پروژه شما گوش می دهد و به شما کمک می کند تا مواد مناسب برای برنامه خود را تامین کنید.

به فولاد فنری خنثی شده نیاز دارید و میخواهید از قیمت آهن مطلع شوید؟
یک نقل قول سریع دریافت کنید

قیمت آهن و فولاد فنری تمپرد 1075 در مقابل 1095
در زیر، من تفاوت های اساسی بین دو نوع فولاد فنری 1075 و 1095 را بیان کرده ام.

اینفوگرافیک 1075 در مقابل 1095
خواص فیزیکی و شیمیایی
در حالی که مواد در محتوای منگنز نیز متفاوت هستند، محتوای کربن متمایز کننده اصلی است. فولاد فنر آبی رنگ که به عنوان فولاد پرکربن شناخته می شود، سخت تر است، خم شدن کمتری دارد و درجه فنر پشتی بالاتری دارد. محصولات نهایی ایجاد شده با این ماده دارای حفظ لبه بهتری هستند که با سایر خواص مواد مرتبط است.

از طرف دیگر، فولاد بدون مقیاس آبی دارای محتوای کربن متوسطی است که در نتیجه مواد نرم‌تر و خمیده‌تر با فنر کمتر (در مقایسه با 1095) ایجاد می‌شود. از آنجایی که ماشین کاری بیشتری دارد، تیز کردن و ساخت آن آسان تر است.



برنامه های کاربردی رایج
از هر دو فلز برای ایجاد بسیاری از محصولات مشابه استفاده می شود. تصمیم گیری در مورد اینکه کدام نوع به فرآیند تولید شما و خواص منحصر به فردی که می خواهید محصول نهایی داشته باشد بستگی دارد. هر دو فولاد فنری 1075 و 1095 برای ساختن موارد زیر استفاده می شوند:

فنرهای کویل خودرو
گیره های فنری
آنتن ها
S-Tines
انتخاب قفل
عقربه های ساعت
اگر مطمئن نیستید که فولاد بدون مقیاس آبی (1075) یا فولاد فنر آبی رنگ (1095) برای پروژه شما مناسب است، ما می توانیم به شما کمک کنیم تا مشخص کنید که کدام فلز برای کاربرد شما مناسب تر است. و از آنجا، تیم اعتماد ما مواد مورد نیاز شما را در سنج مناسب فراهم می کند.
http://steelland.loxblog.com/post/4

کاربرد آهن و آهن آلات برای ساخت و ساز

۴ بازديد
چه کسب و کار داشته باشید و چه صاحب خانه باشید، ممکن است در مورد آهن و آهن آلات شنیده باشید، اما واقعاً نمی دانید چیست و چگونه می تواند در زندگی شما اعمال شود. اگر ندانید آهن چیست، احتمالاً تمام مزایایی را که محصولات فلزی اغلب به کاربران می دهند، از دست خواهید داد.

در این راهنما، تاریخچه اصلی ساخت آهن آلات ، چیستی آن و برخی از محبوب ترین محصولات ساخته شده با ساخت فلز را مورد بحث قرار خواهیم داد.

تاریخچه ساخت آهن آلات
ساخت فلز روشی است که قرن ها قدمت دارد و بشر از دیرباز از آن استفاده می کرده است. هزاران سال پیش مردم ابتدا مس را استخراج کردند که سپس آن را به ابزارهای خام تبدیل کردند. هنگامی که عصر برنز فرا رسید، ساخت فلزات بیشتر به طور قابل توجهی پیشرفت کرد، با مخلوطی از فلزات مختلف به کاربران اجازه ساخت سلاح، زره و ابزارهای خام را می داد. پس از عصر برنز، پیشرفت عمده بعدی در ساخت فلز در طول انقلاب صنعتی رخ داد، جایی که تولیدکنندگان می‌توانستند اقلام فلزی بیشتری را با سرعت بیشتری تولید کنند.

در عصر امروز، ساخت آهن در ایالات متحده برای انواع صنایع و محصولات استفاده می شود. توانایی بیشتر ما در خم کردن فلز در ساخت وسایل الکترونیکی، مصالح ساختمانی، محفظه های فلزی، جواهرات، هواپیما، اتومبیل و قطار نقش دارد. افزایش توانایی خودکارسازی بسیاری از مراحل فرآیند ساخت فلز منجر به افزایش در دسترس بودن کالاهای مصرفی شده است. اتوماسیون فرآیندهای ساخت آهن آلات را سریعتر و محصولات فلزی را برای مصرف کنندگان آمریکایی بسیار مقرون به صرفه تر می کند.

فرآیند ساخت آهن
در ابتدایی ترین شکل آن، ساخت فلز فرآیند تبدیل آهن خام به محصولات تکمیل شده است. فرآیند ساخت فلز به دو بخش اصلی تقسیم می شود: فرآیند حذف و سپس فرآیند تغییر شکل. برای شروع ساخت فلز، سازنده قطعه ای از مواد را از یک قطعه بزرگتر از مواد جدا می کند. برخی از روش‌های متداول حذف شامل ماشین‌کاری، برش، برش، برش، پانچ و نوک زدن و سایر روش‌های حذف هستند.

پس از حذف مواد، فرآیند تغییر شکل زمانی آغاز می شود که مواد از شکل دو بعدی گرفته شده و به شکل سه بعدی تبدیل می شوند، جایی که به یک محصول قابل استفاده تبدیل می شود. این فرآیند تغییر شکل ممکن است از طریق روش‌های مختلفی مانند چرخش، خمش، کشیدن عمیق و شکل‌دهی به دست آید. پس از تکمیل فرآیند تغییر شکل، فرآیند ساخت فلز به طور کلی نیز به پایان خواهد رسید.
مواد مرتبط با ساخت فلز
مواد درگیر با ساخت آهن آلات  - شفاف آهن سیاه، ورق فلز گالوانیزه، ورق فولاد ضد زنگ

مواد زیادی در فرآیند ساخت فلز استفاده می شود. اگر فلز را برای پروژه ای در نظر می گیرید، باید برخی از گزینه های اصلی موجود برای ساخت را بدانید. برخی از رایج ترین مواد مورد استفاده در ساخت فلز عبارتند از:

ورق آهن مشکی: ورق آهن سیاه یک ماده ایده آل برای محصولاتی است که نیاز به رنگ آمیزی دارند. علاوه بر این، با یک پوشش نازک اکسید عرضه می شود که از زنگ زدگی محافظت می کند.
ورق فلزی گالوانیزه: یکی از فلزات نرم تر، ورق فولادی نرم ورق گالوانیزه به دلیل پوشش روی، مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی دارد. اگر مواد از کیفیت خوبی برخوردار باشند، می توانید انتظار داشته باشید که می توان آن را چندین بار صاف و خم کرد بدون اینکه محافظ و پوشش ضد زنگ خود را از دست بدهد.
ورق فولادی ضد زنگ: ورق های فولادی ضد زنگ از مخلوطی از فولاد مرغوب و افزودنی های نیکل و کروم ساخته شده اند. آنها دارای مقاومت در برابر خوردگی استثنایی با ظاهر یک سطح کاملاً بدون لکه هستند. مقاومت در برابر خوردگی این ماده آن را در مناطقی که ابزار، تجهیزات یا سایر محصولات به سطح سخت نیاز دارند، بسیار محبوب می کند. همچنین جوشکاری و برش ورق فولادی ضد زنگ بدون آسیب رساندن به آن آسان است.
به غیر از مواد ذکر شده در بالا، برخی از مواد خام مورد استفاده برای ساخت فلز عبارتند از مس، طلا، آهن، برنج، نقره، آلومینیوم و نیکل.

محصولات رایجی که از فلز آهن ساخته می شوند
ممکن است از بسیاری از محصولاتی که مردم به طور روزانه استفاده می کنند و از ساخت فلز استفاده می کنند شگفت زده شوید. در واقع، ساخت آهن آلات عمومی بسیاری از محصولات مرتبط با زندگی روزمره شما را تولید می کند. برای اینکه تصور بهتری از رایج ترین کاربردهای فلز در صنعت داشته باشید، چند نمونه از محصولات فلزی زیر را در نظر بگیرید:

ظروف: وقتی به دنبال محصولات ساخته شده از فلز هستید، به کشو آشپزخانه نگاه نکنید. چنگال ها، چاقوها و قاشق ها همگی به طور منظم از فولاد ضد زنگ و سایر فلزات ساخته می شوند. فلز دوام مورد نیاز برای ظروف آشپزخانه را ارائه می دهد.
پله های مارپیچ سفارشی: اگر می خواهید پله های مارپیچ را در یک خانه یا ساختمان اداری سفارشی داشته باشید، خوشحال خواهید شد که بدانید تعداد زیادی پله مارپیچ از فلز ساخته شده است. قدرت و جذابیت بصری پلکان مارپیچ فلزی سفارشی، آنها را به گزینه ای بسیار محبوب در خانه ها یا دفاتری تبدیل می کند که امیدوارند خود را متمایز کنند.
سازه های معماری: فولاد ضد زنگ یکی از محبوب ترین انواع فلز برای استفاده در ساخت و ساز ساختمان است. ظاهر، استحکام و مقاومت در برابر خوردگی آن را به انتخابی برتر برای کسانی تبدیل می کند که به دنبال ساخت سازه های قوی و جذاب هستند.
هود آشپزخانه سفارشی: برای اینکه ظاهری متمایز به آشپزخانه خود بدهید، ممکن است بخواهید از هود آشپزخانه ساخته شده از فلز استفاده کنید. نوع فلزی ممکن است بر اساس ظاهری که می خواهید انتخاب شود. از آنجایی که فلز در یک محدوده قرار می گیرد، پوشش های مربوطه لازم برای مقاومت در برابر روغن، بخار و دود ناشی از پخت و پز را خواهد داشت.
کاربردهای پزشکی: یکی دیگر از کاربردهای رایج آهن ضد زنگ در پزشکی است. این نوع فلز به راحتی استریل می شود و به اندازه کافی انعطاف پذیر است که می توان آن را به انواع ابزار و تجهیزات تبدیل کرد. فولاد ضد زنگ را در ابزارهای جراحی، میزهای عمل، اسکنرهای MRI و دستگاه های استریل کننده بخار پیدا خواهید کرد.
تجهیزات کشاورزی: غذایی که هر روز می خورید احتمالاً در نتیجه تجهیزات کشاورزی ساخته شده با فلز ساخته شده است. از تراکتورها و گاوآهن گرفته تا کمباین ها و تجهیزات شیردوشی، فلز تقریباً در هر مرحله از فرآیند کشاورزی لمس می شود.
حمل و نقل: به دلیل استحکام فلز ساخته شده و اشکال زیادی که می توان به آن تبدیل کرد، معمولاً برای ساخت هواپیما، کامیون، نیمه، قطار، اتوبوس و انواع وسایل حمل و نقل دیگر استفاده می شود.
زیرساخت: ویژگی‌های یک شهر مدرن که همه ما آن را بدیهی می‌دانیم، مانند پل‌ها، سیستم‌های فاضلاب، تونل‌ها، لوله‌کشی‌های آبرسانی و سایر سیستم‌های مرتبط با زیرساخت‌ها، متکی به محصولات فلزی هستند.
لوازم محبوب: وسایلی مانند یخچال، اجاق گاز، خشک کن، ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی همه محصولاتی هستند که از فلز ساخته می شوند. بدون ساخت فلز، بسیاری از این محصولات وجود نداشتند و زندگی روزمره مردم را بسیار ناخوشایند می کند.
https://news.akhbarrasmi.com/news/140111167148521863/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D9%88-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D9%93%D9%87%D9%86-%D9%88-%D9%BE%D8%B1%D9%88%D9%81%DB%8C%D9%84-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA-%DB%8C%DA%A9-%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87/?_ga=2.79116564.1258771517.1675580002-1473684061.1675580002

خرید آهن پس از ساخت و تولید آن

۵ بازديد
خرید آهن چیست؟
شکل دهی آهن یک فرآیند ساخت و خرید آهن برای دستکاری چدن یا فرفورژه به اشکال و قطعات پیچیده است. دستکاری آهن از خم کردن، شکل دهی، نورد، برش و پانچ برای رسیدن به محصول مورد نظر استفاده می کند.

ساخت آهن، سمت سنگین شکل دادن و شکل دهی آهن.
آهن سازی کار صنعتی است نه زینتی. ساخت قطعات اغلب به جوشکاری نیاز دارد و به جای اینکه تزئینی و زینتی باشد، عملکرد خاصی دارد. نمونه هایی از فاب آهن در اطراف ما در محیط های روزمره دیده می شود. به عنوان مثال، نرده آهنی برای راه پله، کانال کشی، پشته یا سیلو، حتی میله های آهنی که در داخل سازه ساختمانی که در حال حاضر ایستاده ایم استفاده می شود. آهن یک فلز سنگین و بادوام است که برای ساخت و ساز و شکل دهی ایده آل است.

آیا پروفرم در فولاد ضد زنگ کار می کند؟
کاملا. ساخت فولاد ضد زنگ بخش بزرگی از فرآیند ساخت فلز ما است. ویژگی های مقاومت در برابر خوردگی فولاد ضد زنگ آن را برای بسیاری از پروژه های در فضای باز یا تمیز کردن آسان ایده آل می کند. در چندین فلز و تکنیک‌های مختلف فروشگاه‌های ساخت فلز کار می‌کند تا به نتایج محصول نهایی مشتری خود برسد.

ما از آخرین تکنولوژی ساخت فلز آهن استفاده می کنیم. ساخت سفارشی ممکن است شامل برش و سنگ زنی، جوشکاری، چاپ سه بعدی، برش پلاسما، عملیات سطحی و تکنیک های ساخت متعدد باشد. ما به عنوان متخصصان تولید در صنعت خود، تجهیزات و مهارت لازم برای تکمیل پیچیده ترین کارهای ساخت فلز و آهن را داریم.

خدمات ساخت فلز و خرید آهن
پروژه‌های بزرگ ساخت آهن ممکن است برای انجام پروژه‌های سنگین به نظر برسد. با این حال، به عنوان یک تولید کننده حرفه ای فلز، ما در هر مرحله به شما کمک می کنیم. ما همه گزینه های ساخت شما را مورد بحث قرار می دهیم و بهترین روش ها را توصیه می کنیم. بنابراین، دیگر احساس خستگی نکنید. ما بر اساس سال ها تجربه راه حل های عملی را به مشتریان خود ارائه می دهیم.

اجازه دهید به شما کمک کنیم تا پروژه ماشینکاری CNC فلزی خود را انجام دهید. هر چه زودتر با ما تماس بگیرید، زودتر می توانیم درگیر حل مشکلات شما باشیم. به‌عنوان متخصصان باتجربه، اغلب می‌توانیم آنچه را که برای مشکلات شما به نظر می‌رسد و بهترین کار را انجام می‌دهد، بازگو کنیم. ما به مشتریان از زمان تصور تا تکمیل در پروژه‌هایی با هر شکل و اندازه کمک می‌کنیم.
http://ahani.allblog.ir/post/2

قیمت ورق منبسط شده برای فروش

۶ بازديد
فلز منبسط شده برای فروش
ارائه فلز منبسط شده هم برای مشتری و هم برای فروشنده در بازار برای فروش سودمند خواهد بود. مشتریان از طیف بسیار گسترده ای از مزایای فلزات منبسط شده بهره مند می شوند. برای شروع، فلزات منبسط شده با هزینه کمتری نسبت به فلزات سوراخ دار در دسترس هستند، که آنها نیز جایگزین هستند. دوم، فرآیند تولید فلز منبسط شده منجر به تولید زباله نمی شود. از طرف دیگر، کاربردهایی که از فلز منبسط شده استفاده می کنند به مقدار کمتری مواد خام نیاز دارند.

از آنجایی که انجام این کار برای آنها بسیار ساده است، تولیدکنندگان ممکن است به راحتی هر جزء را 10 برابر بزرگتر از آنچه در ابتدا در نظر گرفته شده بود گسترش دهند تا سطح کل را افزایش دهند. از سوی دیگر، محصولات فلزی منبسط شده، که دارای سوراخ‌هایی هستند، مزایای ساختارهای جامد و سوراخ‌دار را ارائه می‌کنند. آنها ممکن است همراه با چندین نوع مختلف سیستم تهویه برای محافظت از افراد مورد استفاده قرار گیرند و در عین حال به آن‌ها اجازه می‌دهند از مزایای طبیعی استفاده کنند.

آفتاب و هوای تازه هنگامی که صحبت از حفظ یکپارچگی ساختاری به میان می آید، اجسام ساخته شده از فلز منبسط شده تحت تأثیر هر چیزی که ممکن است علیه آنها باشد قرار نمی گیرند. آنها علاوه بر شار مغناطیسی و جریان الکتریکی، رسانای عالی گرما هستند که یک مزیت اضافی است.
از سوی دیگر، محصولات فلزی منبسط شده دارای استحکام کششی بالایی هستند و کاربرد گسترده ای در صنعت ساختمان پیدا می کنند.

از آنجایی که فلزات منبسط شده دارای قطعات متحرک نیستند، در مقایسه با مصالح ساختمانی سنتی تر، نیاز به نگهداری کمتری دارند. برای اطمینان از اینکه محصولات فلزی منبسط شده به عملکرد صحیح خود ادامه می دهند و به بهترین شکل ظاهر می شوند، آنها را به طور مرتب با شلنگ، پارچه یا برس شستشو تمیز کنید. فلزات منبسط شده و فلزات سوراخ دار هر دو دارای سوراخ هستند. یک ورق فلزی جامد با سوراخ هایی سوراخ می شود تا فلزات سوراخ دار ایجاد شود. ورق فلزی منبسط شده انعطاف پذیرتر و سبک تر از ورق فلزی سوراخ دار است.

قیمت ورق فلزی منبسط شده 4*8
قیمت این فلز نسبتاً گرانتر از سایر محصولات ورق است. اگرچه اندازه های مختلف فلز منبسط شده موجود است، اما 4x8 یکی از پرکاربردترین اندازه ها است. مجموعه گسترده‌ای از ماشین‌ها و تجهیزات مورد نیاز تولیدکنندگان است تا بتوانند فرآیندهای مربوط به انبساط فلز و تشکیل قطعات بعدی را با موفقیت انجام دهند.

نمونه هایی از این نوع پرس ها عبارتند از پرس های نورد گرم، پرس های قالبی، پرس های مسطح و پرس های انبساط. در پرس های انبساط، یک میله برانکارد فلز را در جهت مخالف فشار می دهد و باعث می شود که وقتی تیغه های مکانیکی شکاف ها را در آن برش می دهند، منبسط شود.

پرس های انبساط دستی توسط سازندگان کمتر از پرس های انبساط خودکار آنها که به عنوان پرس های انبساط CNC شناخته می شوند، استفاده می شوند. همانطور که از نام آن پیداست، پرس های مسطح به شما این امکان را می دهند که ورق های فلزی را با ضخامت خاصی صاف و صاف کنید. برای استفاده از آنها، ابتدا سوراخ و انبساط لازم است. هنگامی که بین سیلندرها به جلو و عقب حرکت می کند، فشرده می شود.
https://virgool.io/@highproject123/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D9%88%D8%B1%D9%82-%D9%88-%D8%AA%D8%A7%D8%AB%DB%8C%D8%B1-%D8%A2%D9%86-%D8%A8%D8%B1-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA-cwtbzupdn2pk

کاربرد لوله آهنی

۶ بازديد
اتصالات امروزه برای اتصال لوله های فلزی و پلاستیکی مورد نیاز است. اتصالات و طرح مناسب رزوه را برای قیمت لوله آهنی خود انتخاب کنید. اگر اندازه اشتباه را انتخاب کنید می تواند باعث نشتی شود. اتصال رزوه ای مادگی، مانند سه راهی، زانویی، یا کوپلر، مکان ایده آلی برای انتقال به لوله های جدید است.




از Thread Tape استفاده کنید
نصب شیر آب در حمام. سیم پیچی نوار دود روی آستین لوله برای آب بندی



هنگام کار با لوله های گالوانیزه، از نوار رزوه لوله به عنوان یک اقدام پیشگیری از نشتی استفاده کنید. در حین انتقال از پلاستیک به فلز، نوار را روی نخ ها بپیچید تا اتصال را ببندید و مونتاژ را ساده کنید.



برای دیدن این نوار تفلون در آمازون اینجا را کلیک کنید.

درزگیر را اعمال کنید
قبل از قرار دادن لوله در اتصالات مناسب خود، معمولاً ایده خوبی است که یک سیلر مبتنی بر سیلیکون روی لوله قرار دهید زیرا سطوح لوله های گالوانیزه قدیمی ممکن است دارای عیوب خوردگی باشند.

برای سفت کردن کانکتورها و ایجاد یک مهر و موم قابل اعتماد، رزوه های پوشش داده شده را در کنار یکدیگر قرار دهید. ترکیب قطعات اتصالات سیستم آبیاری PVC-فلز ساده تر است.



برای دیدن این سیلانت لوله در آمازون اینجا را کلیک کنید.



لوله ها را به کوپلینگ وصل کنید
رزوه مادگی لوله فلزی و نخ نری لوله پلاستیکی را به کوپلینگ وصل کنید. تناسب زن با انقباض اتصالات مردانه گسترش می یابد. این باعث ایجاد یک اتصال محکم و محکم می شود که نشتی ندارد.

از سفت کردن بیش از حد کانکتورها خودداری کنید، زیرا ممکن است باعث آسیب و شاید شکستگی آنها شود. آچار لوله بهترین ابزاری است که هنگام سفت کردن کانکتور استفاده می شود.



برای دیدن این آچار لوله در آمازون اینجا را کلیک کنید.

چه زمانی باید لوله های خود را تعویض کنید؟
اگر آب شیر شما از قبل تغییر رنگ داده یا بوی بدی می دهد، ممکن است نیاز به تعویض لوله داشته باشید. این وضعیت نشان دهنده خوردگی در لوله های شما است. زنگ و ذخایر معدنی در نتیجه خراب شدن خطوط لوله قدیمی ایجاد می شوند.

فلزات 40 تا 70 سال قبل از خراب شدن دارند، در حالی که PVC 50 تا 70 سال دارد. پی وی سی در برابر زنگ زدگی و خوردگی مقاوم است، بنابراین اگر آسیبی غیرقابل پیش بینی به آن وارد نشود، می تواند برای مدت طولانی دوام بیاورد.

همچنین، اگر خطوط لوله خانه شما از قبل قدیمی باشد، مستعد نشت، کپک و کپک است.

آیا SharkBite روی PVC کار می کند؟
اتصالات لوله کشی فشار به اتصال، اتصالات SharkBite نامیده می شوند. استفاده از اتصالات SharkBite در حین تعمیر، جابجایی بین انواع لوله را ساده می کند. اتصالات SharkBite قابل اعتماد، صرفه جویی در زمان و نصب ساده هستند.

SharkBite با دوام و سازگار با PVC است. همچنین برای نصب پشت دیوار و روی زمین تایید شده اند. خبر خوب این است که به چسب، گیره، لحیم کاری یا اتصالات نیازی نخواهید داشت.

اتصالات SharkBite به سادگی با فشار دادن دندان ها بر روی لوله ها برای ایجاد یک واشر لاستیکی که اتصال را آب بندی می کند، عمل می کند. با این حال، آنها گران تر از اتصالات استاندارد هستند. هنگامی که با لوله SharkBite استفاده می شود، اتصالات تحت ضمانت 25 ساله SharkBite هستند.



برای دیدن این آداپتور SharkBite در آمازون اینجا را کلیک کنید.

در آستانه نزدیک شدن
لوله فولادی گالوانیزه با کیفیت بالا یا لوله های ضد زنگ آلومینیوم و کروم در پشته منتظر ارسال در انبار



انتخاب مواد برای به کارگیری یکی از اولین گام ها در مسیریابی پروژه های لوله کشی است. دانستن اینکه از کدام یک برای سیستم های لوله کشی خاص استفاده کنید برای یک کار موفق ضروری است.

تعمیر و نگهداری جزئی مورد نیاز است تا لوله‌های مقاوم‌تر در وضعیت کار خوب قرار گیرند. به خاطر داشته باشید که لوله کشی شما باید توسط یک لوله کش ماهر سرویس شود. قبل از رفتن، ممکن است بخواهید از این پست های هیجان انگیز دیگر ما در مورد لوله ها دیدن کنید
https://kaghazsaz.parsianblog.com/Post/8/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA+%D9%84%D9%88%D9%84%D9%87+%D8%A2%D9%87%D9%86%DB%8C

تاثیر قیمت لوله آهنی در صنعت

۷ بازديد
لوله های فلزی
قیمت لوله آهنی مورد استفاده در صنعت



در گذشته، لوله‌های فلزی گالوانیزه مواد ترجیحی برای سیستم‌های لوله‌کشی در خانه‌ها بودند و مکان‌یابی و تعویض آن‌ها ساده است. آنها به دلیل استفاده گسترده و روش های تولید، راه حل های در دسترس و اقتصادی برای ساختمان ها و انواع دیگر سازه ها هستند.

فولاد استحکام، استحکام و استقامت استثنایی را ارائه می دهد. هنگام انتخاب لوله ها، ضریب قدرت بسیار مهم است. لوله‌های فلزی معمولاً به دلیل وجود مواد، استحکام بیشتری نسبت به لوله‌های PVC دارند.

فولاد می تواند فشار یا ضربه را بدون شکستگی تحمل کند و به آن اجازه می دهد در حالی که شکل خود را حفظ می کند خم شود. لوله های فولادی ایده آل خواهند بود زیرا صاحبان ساختمان ها نباید نگران رفع مشکلات لوله کشی مانند انسداد و نشتی باشند.

لوله های فولادی یک گزینه فوق العاده هستند زیرا می توانند گرمای شدید را بدون ترک خوردن تحمل کنند. همچنین لوله های فولادی بسته به نوع کاربری در قطر و طول های مختلف قابل تولید می باشند.

با گذشت زمان، لوله‌های گالوانیزه خورده می‌شوند و جریان آب را کاهش می‌دهند و لوله‌کشی شما را مستعد نشتی و لوله‌های آسیب دیده می‌کند. لوله های خورده می توانند باعث نشت سرب به داخل آب شوند و نوشیدن آن را خطرناک کند. این لوله ها فوق العاده سنگین هستند که با توجه به دوام آنها یک نقطه ضعف است. در نتیجه کار با آنها چالش برانگیز است.



برای دیدن این لوله فلزی سیاه GeilSpace در آمازون اینجا را کلیک کنید.

چگونه لوله های پی وی سی و فلزی را به هم وصل می کنید؟
اتصالات UPVC CPVC برای لوله های پلی پروپیلن. عناصر برای خطوط لوله



شما می توانید اکثر کارهای لوله کشی و تخلیه را با لوله های فلزی یا پلاستیکی انجام دهید. ایجاد اتصال بین لوله های PVC و فلزی نسبتاً ساده است. در اینجا مراحل نحوه اتصال لوله پی وی سی و فلزی آورده شده است:

لوله را بررسی کنید
لوله ها را بررسی کنید تا مطمئن شوید که در شرایط عملکرد خوب هستند. در غیر این صورت، باید بخش های شکسته لوله را بردارید یا تعمیر کنید. می توانید لوله را تا جایی که می توانید با اره برقی صاف کنید.

موضوع مناسب را انتخاب کنید
کوپلینگ برای لوله. نخ روی کوپلینگ ها لوله های کمپرسور پمپ شده برای چاه نفت
https://medium.com/@cartonsaz1122/%D9%85%D8%AD%D8%A7%D8%B3%D8%A8%D9%87-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D9%84%D9%88%D9%84%D9%87-%D8%A2%D9%87%D9%86%DB%8C-ddb2b5e59f3c

تاثیر قیمت لوله بر کیفیت آن

۷ بازديد
لوله های پی وی سی
قیمت لوله پی وی سی یک گزینه جامد و مقرون به صرفه برای بسیاری از تعمیرات لوله کشی است که به عنوان لوله پلی وینیل کلراید نیز شناخته می شود. لوله های پی وی سی سفت و سخت هستند و معمولاً در سایه های سفید، کرم یا خاکستری هستند. آنها برای زهکشی خارجی، لوله کشی هوا و لوله های تخلیه مفید هستند. پی وی سی اجازه می دهد تا حرکت آب بدون دردسر بیشتر شود، که می تواند احتمال انسدادهای مکرر را کاهش دهد.

به دلیل ظرفیت تحمل فشار آب بالا، PVC اغلب برای خط اصلی تامین ورودی خانه شما استفاده می شود. لوله های پی وی سی مورد استفاده در سیستم های لوله کشی در فضای باز به راحتی قابل کار و یافتن هستند. نصب آن ساده است و چندین گزینه اتصال از جمله گیره ها، کوپلینگ های مکانیکی و جوش حلال را ارائه می دهد.

لوله های پی وی سی روی یک پشته. پس زمینه بافت خاکستری زیبا برای سایت ساخت و ساز



در برابر مواد شیمیایی که برای رفع گرفتگی و تمیز کردن زهکشی استفاده می شود، انعطاف پذیر و مقاوم است. خطوط PVC در فضای باز را می توان دفن کرد. با این حال، شما باید به این موضوع توجه داشته باشید تا از فروپاشی جلوگیری کنید.



برای دیدن این لوله پی وی سی 1/2 اینچی در آمازون اینجا را کلیک کنید.

قبل از شروع اتصال PVC، عینک ایمنی و دستکش را بیرون بیاورید. برای برش لوله پی وی سی خود از لوله برش استفاده کنید. سپس سطح برش خورده را سنباده بزنید تا سطح صافی به دست آید.



برای دیدن این برش لوله پی وی سی Airaj Ratchet در آمازون اینجا را کلیک کنید.

قبل از استفاده از چسب، تمام قطعات لوله پی وی سی را مرتب کنید تا مطمئن شوید که به خوبی با هم قرار می گیرند. برای جلوگیری از چسبیدن به اتصالات معیوب به طول لازم برش دهید و در صورت لزوم اتصالات را علامت گذاری و شماره گذاری کنید.

به دلیل تخریب حرارتی بالقوه پلاستیک، لوله‌های PVC نمی‌توانند برای خطوط آب گرم یا آب آشامیدنی استفاده شوند زیرا نمی‌توانند دمای بالا را تحمل کنند. گرما می تواند باعث خم شدن و ذوب شدن مواد مانند سایر پلاستیک ها شود. همچنین لوله های پی وی سی در اندازه های کوچک هستند که گاهی اوقات ممکن است مشکل ساز شوند.
http://jabekade.asblog.ir/post/4

اقدامات لازم جهت خرید لوله

۸ بازديد
لوله آهنی که به عنوان لوله فولادی نیز شناخته می شود، استحکام بیشتری را به فونداسیون ها می دهند و به طور گسترده در پروژه های ساختمانی استفاده می شوند.
شمع های ساختمانی
لوله آهنی در فرآیندی به نام شمع بندی، استحکام پایه ها را فراهم می کنند. در این کاربردها، خرید لوله قبل از گذاشتن فونداسیون به عمق زمین هدایت می شود. برای یک ساختمان بلند یا ساخت و ساز در زمینی که ایمن نیست، پایداری را فراهم می کند.

دو نوع اساسی از پایه های شمع وجود دارد:

شمع های یاتاقان انتهایی دارای انتهای پایینی هستند که روی لایه ای از خاک یا سنگ مخصوصاً قوی قرار دارد. بار ساختمان از طریق شمع به لایه قوی منتقل می شود.
شمع های اصطکاکی بار ساختمان را در تمام ارتفاع شمع، با اصطکاک به خاک منتقل می کنند. تمام سطح شمع به انتقال نیروها به خاک کمک می کند.


داربست ساخته شده از لوله فولادی
تیرهای داربست از لوله های فولادی ساخته شده اند و به کارگران ساختمانی اجازه می دهند به مناطقی از ساختمان که دور از دسترس هستند دسترسی داشته باشند.
تیرهای داربست
تیرهای داربست با اتصال لوله های فولادی در یک قفس ساخته می شوند که به کارگران ساختمانی اجازه می دهد به مناطقی که بالاتر از سطح زمین هستند دسترسی پیدا کنند.

استفاده در تولید
ریل محافظ با استفاده از لوله فولادی
از لوله های فولادی برای ساخت ریل های محافظ برای محافظت از دوچرخه سواران و عابران پیاده استفاده می شود.
نرده های محافظ
ریل‌های محافظ نیز از لوله‌های فولادی ساخته شده‌اند که ویژگی ایمنی زیبایی را برای پله‌ها و بالکن‌ها ایجاد می‌کنند.

بولاردهای لوله فولادی در اندازه های مختلف ردیف شده اند
ستون های لوله فولادی از عابران پیاده و زیرساخت ها در برابر برخورد وسایل نقلیه محافظت می کند.
بولاردها
ستون های امنیتی برای محاصره یک منطقه از ترافیک وسایل نقلیه برای محافظت از افراد، ساختمان ها یا زیرساخت ها استفاده می شوند.
http://ahnan.asrblog.ir/post/4